Re: DDR a DDR 2

Autor: _at_[nie spamuj]gazeta.pl <_at_[nie>
Data: Fri 04 Feb 2005 - 18:01:02 MET

Dnia 2005-02-04 16:20, Użytkownik EP napisał:
> Lupo natrzepał(a):

> Czyli jeśli twoja płyta nie obsługuje pamięci ddr2 to takowych nie włożysz.
> A mnożnik 2.6 jest pewnie dla jakiejs niskiej magistrali np 133. Wątpie że
> twoja płyt aprzy fsb np 200-266 pociągnie na takim mnożniku (ja o takiej
> jeszcze nie słyszałem)

\

Płyta to jest Gigabyte 8I915P-G i właśnie ma taka opcje w Bios.
Ten mnożnik 2.66 jest tylko dla samej pamięci niezależnie od
FSB procka . Jak na próbe włozyłem pamięc DDR 333MHz to przestawiłem
sobie wartość w BIOS na 2.00 i poszła jako DDR 400 MHz czyli jak będe miał
odpowiednią pamięc to powinna pójśc na 533MHz ( 2x 266 MHz) . Ta płyta
to nowość więc
niema za dużo info na jej temat . Ale skoro jest taka opcja to chyba
logiczne że musi to działac - a na Allegro jak sa pamięci 500 czy 533
MHz to są już DDR2 .
Tylko konkretnie jaką pamięc kupić i czy gra jest warta świeczki (
zależy mi żeby było 2x513 MB ) .