Re: Wybór LCD

Autor: Tomasz Jurgielewicz <tom_at_a3.pl>
Data: Fri 04 Feb 2005 - 16:31:57 MET

> Przy dzisiejszych cenach 19" NEC jest strasznie drogi.

Albo coś jest tanie albo dobre. Podobnie rzecz dotyczy wszystkich monitorów
powyżej średniej.

> Jakby nec obnizył cenę np 1970NX o 300-500 to tak (podobnie jak iiyama
> SIPS ktora spadła z 2500 na 1800zł)

Nie jest mi znana polityka cenowa producentów. Iiyama E481S spadła
faktycznie, ale proszę wziąć pod uwagę że to już wiekowy model. Widać
sprzedaż była poniżej oczekiwań. Nowa Iiyama E485S mówiąc delikatnie jest
nieciekawa w stosunku do Neca 1970NX. To jest zresztą chyba najlepszy w tej
chwili 19" w klasie 2-3 tys zł. Eizo L768 jest sporo droższy i przy tym
ciut bardziej smuży a i 10-bitowy kolor na kanał w tej klasie to przerost
ambicji. Owszem w profesjonalnych to norma, ale w klasie biznesowej?

> Jak to jest z tym modelem 1970V bo wszędzie piszą ze to SIPS ale kąty i
> czas rekacji jak dla TN ? - a europejskie strony nie przyznają się do tego
> modelu:(

Póki co nie mam jednoznacznej odpowiedzi czy na różnych rynkach faktycznie
są montowane inne wyświetlacze czy jest inna przyczyna nieścisłości w
materiałach informacyjnych w polsce i za granicą. Czekam na odpowiedź
producenta.

--
Tomasz Jurgielewicz
Pena oferta NEC-Mitsubishi, Eizo, Iiyama