Jak otworzyć tą obudowę? :]

Autor: Technokrata <technokrata_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 04 Feb 2005 - 16:25:52 MET

Witam,

dostałem do rąk taki komp:
http://poczta.rybnik.pl/~almond/temp/p1.jpg
mam dodać do niego sieciówkę.

Niestety, nie wiem jak ją otworzyć. Nie chcę na siłę. Sprzętowymi sprawami
zajmuję się z rzadka, stąd brak doświadczenia.

Z tyłu na górze jest taka informacja:
http://poczta.rybnik.pl/~almond/temp/p2.jpg
(podnieś i ciągnij - nic z tego nie wychodzi)

Takie cztery strzałki po dwie na boku (poprawiłem na czerwono, bo słabo
widać)
http://poczta.rybnik.pl/~almond/temp/p3.jpg

Szukałem manuala do tego Siemensa, ale nie potrafię znaleźć. Czy może
trzeba przedni panel zdjąć? Jak??

Będę wdzięczny za pomoc! :)

--
Technokrata
"Znawca flirtuje na plaży z najbledszą dziewczyną, gdyż ona ma przed sobą