Re: dylemat [dzielnie partycji]

Autor: McSwirus <mcswirusBEZTEGO_at_interia.pl>
Data: Fri 04 Feb 2005 - 13:18:55 MET

Stanisław>

Maciek>
>po co?? zeby glowica musiala cal czas skakac
> z partycji systemowej na jakas inna wolniejsza?

Maćku, widać że masz mierne doświadczenia z dyskami.
FAT16 jest najszybszy z partycji obslugiwanych
przez MS, potem jest NTFS a daaaaaaleko potem FAT32.
FAT32 to najgorszy system plików z jakim się spotkałem.

Podzielam opinię kolegi Stanisława, jednak wystarczy
4-8GB na system, a reszta na połowę. Przy systemach
klasy NT wszystko na NTFS i ręcznie ustawić
wielkość clastra na 4 kB - to XP lubi najbardziej.
Plik wymiany można na D wtedy.

McSwirus