Re: Temperatura procka amd 2500+

Autor: tbg <i.hate_at_spam.com>
Data: Fri 04 Feb 2005 - 13:17:03 MET

Użytkownik "TrempeS" <trempeswytnij@wytnijcps.pl> napisał w wiadomości
news:ctvo65$ipf$1@news.onet.pl...
> Witam,
> Prosze napisaszcie jakia macie temperature procka amd baton ;) 2500+
> Ja mam 64stopnie i martwie sie czy to nie za wiele, procesor nie jest
> podkrecony, wiatrak arktic z automatyczna regulacja obrotow w zaleznosci
od

u mnie 53-55 stopni, plyta na kt400, automatyczna regulacja obrotow coolera.
64 w normie jeszcze, choc mogloby byc lepiej. zdejmij radiator, sprawdz co
tam z pasta, ewentualnie zetrzyj i posmaruj na nowo, zamontuj porzadnie
jeszcze raz i testuj. jak nie pomoze to zaloz wiatrak z tylu obudowy
wyciagajacy cieplo znad coolera cpu.

tbg