Re: czas naprawy gwarancyjnej hdd

Autor: Szacho <szacho_at_WyTnijtOgo2.pl>
Data: Fri 04 Feb 2005 - 11:41:15 MET

Użytkownik "rosak" <hatespam-WYTNIJ@TO-megapolis.pl> napisał w wiadomości
news:ctu1ek$f2h$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Nie wiem jak to teraz reguluje ustawa ale powiem Ci jak to wygląda ze
> strony
> sklepu, bo wygląda na to że jest jakiś lipny. Sklep detaliczny zazwyczaj
> zaopatruje się u hurtownika, a ten z kolei nie może być 'lipny' bo przy
> dzisiejszej konkurencji nie miałby szans bytu.

może się trochę z tym spóźnić

 Twój sprzedawca, czyli klient
> hurtownika oddaje uszkodzony sprzęt do serwisu hurtownika a ten z kolei ma
> zazwyczaj (chyba nawet ustawowo) 14 dni roboczych na naprawę/wymianę na
> nowy/zwrot pieniędzy, po cenie zakupu (nawet jeżeli dany sprzęt w dniu
> zakupu kosztował 4 razy więcej niż obecnie).

14 chyba że nie jest to od niego zależne :-) takim małym druczkiem napisane

 I z doświadczenia powiem Ci że
> nigdy nie ma z tym problemu, jak tylko mija termin hurtownik oddaje
> sprzęt/kasę.

czasami przetrzymuje klienta ponieważ spodziewa się zwrotu od producenta

wracając do sprawy podejrzewał że jest to dysk 60GB albo jakiś inny stary
model
którego seagate już nie produkuje

w tej sytuacji można pogadać ze sprzedającym aby nacisnął trochę na
dystrybutora;
od dystrybutora możesz (tzn sklep) spodziewać się wymiany na model o nie
niższych parametrach
bądź też zwrot pieniędzy.

--
***   P o z d r a w i a m   ***