Re: Gdzie zaprogramowac Eprom z biosem w Krakowie

Autor: Zbigniew Kawa <zkawa_at_o2.pl>
Data: Fri 04 Feb 2005 - 08:32:55 MET

Tez ostatnio szukałem:)))
Jak masz duza kosc (starego typu) to w kazdym elektronicznym zrobia Ci to za
5 zl, ale nowe te PHOENIX ...., to najtaniej robia w KUZNI na piłusudskiego
www.kuznia.pl - 30 zl.

Ja nie mialem kasy i zrobilem to po hard corowemu na plycie u kumpla - jest
mega zabawa - no risk no FUN - opisow tej metody znajdziesz mnustwo na
sieci.

Pozdrawiam