Komputronik - Refurbished

Autor: Refurbished <faramirfaramir_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu 03 Feb 2005 - 22:26:15 MET

Kupilem w salonie Komputronika komputer. Po jakimś czasie twardy dysk
przestał działać. Otworzyłem obudowe i zobaczyłem, że... dysk nie jest nowy -
jest oznaczony jako "Refurbished", czyli regenerowany. Takie postepowanie
sklepu - mówiąc oględnie - nie jest uczciwe. Wkurzony pobiegłem z dyskiem do
sklepu złożyć reklamację. Zażądałem na piśmie odzyskania danych oraz wymiany
dysku. Liczyłem na szybkie załatwienie sprawy, zwłaszcza, że byłem ich
stałym klientem, a na dysku miałem ważne dane. Po jakimś czasie przyszla
odpowiedź - nie uznają reklamacji, bo... dysk "samodzielnie wymontowałem z
komputera" i "Klient traci przyslugujace mu uprawnienia w przypadku zerwania
plomb lub samodzielnego montowania czy tez demontowania czesci komputera".
Wiadomo, że jest osobna gwarancja na zestaw, osobna na części. Zresztą -
gwarancja nie ma tu nic do rzeczy, sprzedali mi dysk "Refurbished" jako
nowy. Po prostu ręce opadają. Ostrzegam wszystkich.
Refurbished