Znikające ikonki w pasku zadań....

Autor: Patryk Ryniak <patryn2_at_wp.pl>
Data: Thu 03 Feb 2005 - 22:13:10 MET

    Witam wsztstkich grupowiczów. Mam problem, którego sam nie jestem w
stanie rozwiązać. Posiadam XP Home SP2 PL
i od pewnego czasu niektóre ikonki nie uruchamiają się podczas startu
systemu na pasku zadań. Nie wiem czym to jest spowodowane, pomimo, że w
msconfig.exe wszystko się zgadza a Autoukrywanie jest wyłączone lub przy
programie, który chce widzieć na pasku zaznaczam opcję ZAWSZE WIDOCZNY.
Czasem zdarzy się, że ikonki niektórych programów pojawią się na pasku a
czasem nie. Ktoś kiedyś na forum napisał, że może to powodować restart
explorer.exe
Czy można temu jakoś zapobiec ????

 Z góry dziękiuję i pozdrawiam, Patryq