Re: Remont kompa - kilka pytań

Autor: JFK <skrzynkanaSPAM_at_gmail.com>
Data: Thu 03 Feb 2005 - 16:22:05 MET

Dnia Thu, 03 Feb 2005 15:52:16 +0100, GeeRbiL napisał(a):

> 1. Procesor box czy oem? czy wentylatorek dodany do box starczy czy lepiej
> wziąść oem i zainwestować w chłodzenie?
Jesli chcesz sie zmiescic w tej samej cenie z co box z oem +wiatrak to
jakosciowo wyjdzie bardzo podobnie wiec IMHO lepiej box (gwarancja) +
jakis tani fanmate (glosnosc)
mam taki tandem na 3200+ i jeste cichy i wydajny
oczywiscie jesli planujesz zmuszanie tego 2800 do pracy jako 10000+ to
musisz juz powaznie pomyslec o jakims chlodzeniu ale normalnie nie ma to
wiekszego sensu moim zdaniem

> 2.Jaka płyta? Z tym mam największy problem, niewiem
>jaką płytke?

ja mam Gigabyte K8NS Pro i bardzo sobie chwale aczkolwiek
zallmana na chipset musialem kupic bo ten malutki wnetyl byl w porownaniu
z reszta kompa beznadziejnie glosny

> 3. Pamięć Kingstona, Kingmaxa czy jeszcze coś innego? Jakie są
> róznice w nich?
Osobiscie kupilem kingmaxa i dziala bez problemu ale przyznam ze wybor
raczej po stosunku cena/timingi wiec nie wiem czy dobry i nie wiem czy
polecac bo sie na tym nie znam

> 4.Warto kupić lepszy zasilacz czy podstawowy (300wat) starczy? jeśli
> warto to dlaczego?
jesli to jest 300W z czasow tego celka 400 to nie masz wyjscia i musisz
cos nowego kupic
Ogolnie 300 od biedy ci starczy ale to musi byc realne
300 (czytaj bardzo dobrej firmy)
Ja mam 350 Chiefteca i sprawdza sie idealnie na pewno bedzie dzialac
lepiej niz 400W no-name.
Inwestycja w zasilacz jest o tyle wazna ze kiepski to bardzo czesto powod
dziwnych i icezkich do zdiagnozowania zachowan kompa a w skrajnych
wypadkach potrafi zabrac ze soba wybrana czesc kompa albo anwet kilka
a w sumie glupio przez kilku zlotowa oszczednosc stracic droga plyte lub
grafe ze o dysku z danymi nie wspomne.
pozdrawiam

--
JFK