Re: Remont kompa - kilka pytań

Autor: PARKER <adamparker_at_[WYTNIJTO>
Data: Thu 03 Feb 2005 - 17:59:27 MET

Dnia 2005-02-03 15:52, Użytkownik GeeRbiL napisał:
> Witam
>
> Postanowiłem zmodernizować mojego starego rupiecia (celeron 400) na coś
> nowszego, wymieniam narazie kilka części podstawowych i tak postanowiłem
> wybrać athona 64 2800+( Socket 754), ddram 512mb 400, płyta, obudowa, i mam
> z tym wyborem kilka pytań.

Lepiej poczekaj na nowe płyty pod AMD z obsługą PCI-E np. NForce 5 .
Socket 754 to już nie ma perspektywy na przyszłośc . Jeśłi już to 939 .

> 1. Procesor box czy oem? czy wentylatorek dodany do box starczy czy lepiej
> wziąść oem i zainwestować w chłodzenie?

OEM i dokup porządny cooler.

> 2.Jaka płyta? Z tym mam największy problem, niewiem jaką płytke wybrać, coś
> w miare dobrego i niedrogiego. Co moglibyście polecić?

JW - poczekaj z miesiąc ,dwa...

> 3. Pamięć Kingstona, Kingmaxa czy jeszcze coś innego? Jakie są róznice w
> nich?

Coś na dualu - najlepiej 2x512

> 4.Warto kupić lepszy zasilacz czy podstawowy (300wat) starczy? jeśli warto
> to dlaczego?
W tej chwili minimum to 350 W - minimum to Chieftec.

> Dzięki z góry za odpowiedzi

Zapomniałes o grafie.......
Chcesz na AGP czy PCI bo to wazne przy wyborze płyty .

PZDR
Adam