Re: DDR'amy CL2 a CL 2,5 - jest sens? [EOT]

Autor: [sis] <kowalski_at_nie.ma.mnie.pl>
Data: Thu 03 Feb 2005 - 15:29:43 MET

> Więc nie opierdalaj kogoś kto chce ci powiedzieć czego niewiesz.

> Panie lepper,

nieorginalnie z tym Lepperem...

> na tej grupie (zresztą i na każdej) jedyne co dostaniesz to
> odpowiedź w formie tekstu.

wow, to poprosze linka do materialow o ktore prosilem.url chyba nie jest
zabroniony w plain text'cie?

> Innymi słowy jesteś leń i sądzisz że kto inny powinien tobie poszukać
> recenzji kostek pamięci w internecie bo masz do tego jakieś prawo? Tutaj
> nikt ci nie będzie wypisywał recenzji czy tworzył mozolnie tabelki, tylko
> napisze swoje zdanie o danym sprzęcie. Jeśli ci chodzi o coś szczegółowego
> to tutaj nie uświadczysz tabelek i wykresików, tylko tekst.

kolo, przeszukalem benchmarka, tweak i kilka serwisow o oc i niestety nie
znalazlem wyczerpujacych informacji w temacie.
i jak mowilem, url do tabelek i wykresikow by wystarczyl.

na tym koncze Twoje i swoje wywody - bo dyskutowanie o dupie marynie nie ma
dla mnie sensu (jak i dla potomnych ktorzy beda szukali odpowiedzi na to
samo pytanie na niusach).
szukam tego co w pierwszym watku - zatem EOT i fut warning i sijka.

pozdrawiam,
Kamil

--
kiss me! i'm polish // chico programador
http://webjay.pl/?pcp-geil