Re: DDR'amy CL2 a CL 2,5 - jest sens?

Autor: EP <fhccbeg_at_vagryvafvqr.cy>
Data: Thu 03 Feb 2005 - 15:17:33 MET

[sis] natrzepał(a):
> bo po prostu nie wiem.

Więc nie opierdalaj kogoś kto chce ci powiedzieć czego niewiesz.

> dobra panie Lebiec - tylko ja pytam o _dowody_ na konkretna platforme.

Panie lepper, na tej grupie (zresztą i na każdej) jedyne co dostaniesz to
odpowiedź w formie tekstu.

> od tego jest ta grupa, panie zbulwersowany

Innymi słowy jesteś leń i sądzisz że kto inny powinien tobie poszukać
recenzji kostek pamięci w internecie bo masz do tego jakieś prawo? Tutaj
nikt ci nie będzie wypisywał recenzji czy tworzył mozolnie tabelki, tylko
napisze swoje zdanie o danym sprzęcie. Jeśli ci chodzi o coś szczegółowego
to tutaj nie uświadczysz tabelek i wykresików, tylko tekst.

> jakis dowod na to?

Własna praktyka.

--
P4 3,20@4,00 + 7000B Cu & A-DATA 2x512MB DDR566 TCCD