Płyta Intel SE7210TP1-E Pytanie do posiadaczy.

Autor: Sawa <Pan_S_at_S.pl>
Data: Thu 03 Feb 2005 - 10:54:27 MET

Witam!

Posiadam taka płytę ale wejście do biosu wiąże sie z zatrzymaniem całej
firmy czy jakiś posiadacz tej płyty miałby możliwość zerknięcia gdzie w
Biosie jest ustawienie aby Serwer ruszał sam po włączeniu zasilania (nie
długo postawie na nim witrynę www i jak zbraknie prądu w piątek strona
będzie nie dostępna do poniedziałku ;-/ + nie będzie działał DHCP....).
Nie mam możliwości wejścia do biosu i szperania wiec chciałbym wiedzieć
gdzie ta funkcja sie znajduje włączyć ja i od razu odpalić z powrotem serwer
(wyłączanie i włączanie trwa łącznie ok 20 minut a przerwa śniadaniową ma 30
min....)

Sawa