Re: Konfiguracja do pracy w CAD

Autor: czarny_kruk <czarny_kruk[ale_to_wywal>
Data: Thu 03 Feb 2005 - 10:48:29 MET

> Czy moglibyśicie pomóc i doradzić mi jakie podzespoły wybrać do komputera
do
> pracy w AutoCAD w biurze. Komputer w granicach 1000-1200 zl + monitor.
> Szef zaszalał i mam sobie coś sam wybrać jednak pod tym kątem jeszcze nie
> kompletowałem sprzętu.
> Procesor: lepiej PIV czy AMD?
> Grafika: słyszałem, że do tego Matroxy ponoć najlepsze

1000-1200 netto czy brutto? a moze mialo byc 10000-12000? bo za tysiac
zlotych to ledwo Ci starczy na PIV z plyta. w tej cenie to chyba max celeron
albo sempron.
to ma byc komp ze wszystkim lacznie z klawiatura mysza etc?

ps.Matroxy nie sa najlepsze, a Matrox Parhelia kosztuje ~1600zl brutto.
popatrz na np. PNY QuadroFX etc.