Re: komputer do CADa

Autor: winnetou <borntoride_usunto_____at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 03 Feb 2005 - 08:12:49 MET

> W tym przypadku zgadzam się z głosami że dużo ramu to podstawa z 1,5GB,

a moglby mi ktos napisac, jak to wyglada w praktyce? tzn. jezeli chcem
skorzystac z Dual DDR i mam 3 gniazda w plycie to jak wloze 3x512 lub 2x512
+ 256 to czy to tez bedzie chodzilo w dualu?

A jaka grafike byscie polecili do zastosowan CAD/VIZ , moze zna ktos jakas
stronke z testami kart graficznych w tych konkretnych zastosowaniach.

Ja mam do wydania ok. 4k netto na komputer do zastosowan CAD/Viz, jakby ktos
chcial podzielic sie swoja sugestia dot. wyboru sprzetu za te pieniazki to
bede zobowiazany

pozdr, Winnetou