Re: LEADTEK FX5700LE TV - jakosc wyjscia TV?

Autor: Piotr Wądołowski <toyo-pl_at_o2.pl>
Data: Thu 03 Feb 2005 - 08:14:19 MET

Dnia Tue, 1 Feb 2005 16:38:08 +0100, Radoslaw Rawinski napisał(a):

> hej, witam!
> Znajomy (niezrzeszony - brak sieci :) wreszcie zdecydowal sie na
> modernizacje sprzetu (nowy z przeznaczeniem w 50% do ogladania DVD i DivX na
> TV) i poprosil mnie o zadanie ponizszego pytania:
>
> Jak wyglada sprawa z jakoscia wyjscia TV w karcie LEADTEK FX5700LE ? Czy
> jest ono zblizone jakoscia do 440MX (czyli crap totalny, przebicia, mory,
> nieostre napisy itp.) czy jest wystarczajacy do ogladania filmow bez
> sztucznych artefaktow na ekranie spowodowanych niska jakoscia RAMDAC'u
> tudziez innymi czynnikami zwiazanymi z praca tej karty ?

> [...]

Posiadam w tej chwili kartę graficzną innej firmy (prolink) ale na tym
samym chipie i mogę powiedzieć jedno. Jest nieźle, mogło by być lepiej.
Nasycenie i kontrast w porządku, ostrość też super (NIE TO co w 5200 -
ścierwo!), kłopot tylko z geometrią. Za chińskiego boga się nie da
wyregulować brzegów na wprost. Ale co tam! Karta u mnie kręci się wspaniale
z 250/400 mam 361/551 bez artów i zmiany chłodzenia na inne, wynik w 3d
marku 2k3 podskoczył (c 1,7; 384MB DDR 266) z 2200 na 2770pktów. W związku
z tym nie słuchaj może WSZYSTKICH porad typu nVidia syf kupuj radka. Jak
dobrze trafisz, to pociecha będzie b. duża.

Pozdrowienia!

--
Piotr Wądołowski