Re: problem z nagrywarka dvd

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 02 Feb 2005 - 22:58:22 MET

> jestem zielony w temacie nagrywania dvd..dzisiaj kupilem nagrywarke lite
on
> 1653S, plytka
> na ktorej chce nagrac to Esperanca 4,7 DVD R
> wiem ze sa problemy z tymi plytami..

Jakie konkretnie problemy? Na LiteOn 1633s srednio 1 na 10 mi sie kaszanila
(i tak finansowo sie oplaca). No ale ja uzywam plytek dvd-r Esperanza...
moze masz podrobki ;-)
Zaktualizuj firmwere nagrywarki (to nie powinno pogorszyc sytuacji, a moze
pomoc)... u mnie nagrywanie stalo sie po tym "spokojniejsze" (malo fachowy
termin, ale tak to odczulem) i odsetek zepsutych plytek zmalal wyraznie.

::-:: fobiusz ::-::