problem z nagrywarka dvd

Autor: <info_at_kopiarka.com>
Data: Wed 02 Feb 2005 - 22:37:50 MET

Witam

jestem zielony w temacie nagrywania dvd..dzisiaj kupilem nagrywarke lite on
1653S, plytka
na ktorej chce nagrac to Esperanca 4,7 DVD R
wiem ze sa problemy z tymi plytami..ale nagrywarka normalnie rozpoznaje mi
plytke bez problemu zaczyna nagrywac i po chwili jest napisane
"Nieprawidłowy dysk!
Uzywam nero..ustawiam DVD-Rom Iso wrzucam dane wrzucam nagrywanie i po
chwili nawet nie zaczyna nagrywac wyskakuje mi blad...

czy jest to wina plytki??
czy moze nie mam o tym zielonego pojecia i czegos nie mam ustawionego

macie jakies pomysly?