Re: Drukarka laserowa do domu - tylko jaka?

Autor: Sztygar <sztygar_at_pisz.do.mnie.pl>
Data: Wed 02 Feb 2005 - 10:46:03 MET

> * Brother HL-1430 (najstarszy model z ww.)

witam,
mam ww model od okolo miesiaca. zadrukowalem juz blisko 1500 stron i jestem
baaardzo zadowolony. zaznacze, ze zawracam uwage raczej na druk tekstu, choc
jak dla mnie, grafike tez ladnie drukuje.
drukarka wyjakowo tania w eksploatacji, za troche ponad 200zl masz toner na
3000 stron, a za ciut ponad 300zl na 6000 stron.
czy jakas drukarka (w tym przedziale cenowym) potrafi drukowac taniej?

pozdrawiam,
Sztygar