Długi czas oczekiwania na wydruk pierwszej strony

Autor: Nameless <newsam_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 02 Feb 2005 - 10:37:14 MET

Mam 2 instalacje WINXP, ta sama wersja te same stery itp.
Na jednej wydruk na drukarkę idzie momentalnie na drugiej trwa z 30 sekund
zanim się namyśli przed wydrukowaniem pierwszej strony.

Nie jest to ustawienie buforowania - na obu ustawione jest tak
samo....pomocy.....czy zawsze trzeba reinstalowac winde.....

A drugi problemik to to ze nagle przestal mi sie program do drukarki
komunikowac z poziomem tuszu w drukarce (HP 8450).....wiecie dlaczego???

Andrzej