Re: LG GSA-4160B vs NEC 3520A

Autor: Damianin <damianin_wytnij_to__at_wp.pl>
Data: Wed 02 Feb 2005 - 00:04:46 MET

Przemolo napisał(a):

> Na forum cdrinfo ludziska na LG też raczej nie narzekają... a przynajmniej
> nie narzekają jego posiadacze. Ja tam mam od 6 lat CD-ROM LG 36x i jest nie
> do zajechania.

Właśnie przeczytałem test na cdrinfo.com. Bardzo dobrze ją ocenili,
wyżej niż NECa pod każdym prawie względem, a już napewno pod względem
jakości odczytu/zapisu. Napisali, że nadaje nowy poziom nagrywaniu dvd i
oznaczyli znaczkiem "Editor`s Choice". Wygląda na dobry wybór. Poza tym
LG daje faktycznie 2 lata gwarancji jakby co a wypowiedzi ludzi
korzystających z nich optymistycznie nastrajają ...

--
Pozdrawiam
Damian.