Re: Rozbudowa karty graficznej

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Tue 01 Feb 2005 - 20:59:24 MET

Kaja wrote:
> W tym komputerze jest AGP, ale program diagnostyczny Everest
> podaje komunikat, że AGP mam wyłączone.

Wiec spokojnie mozesz kupic karte na AGP. Dopytuje sie tak o to zlacze,
gdyz spotkalem sie z komputerami, ktorych chipset owszem, przystosowany
byl do jego obslugi, jednak plyta glowna go nie posiadala.

> Mój komputer IBM jest napewno lepszy.

Hmm... podejrzewam, ze mowimy o takich samych maszynach. :)

> IBM, PentiumII/MMX. Może sam się włączać, sam wyłączać itp,itd.
> Jest bardzo szybki i bezproblemowy :-)

Wlasnie o czyms takim mowilem - takie komputery (z szybszym procesorem)
mozna kupic za 200 zl. Jest to sprzet sprowadzany z zachodu, z firm, ktore
zmienily go na cos lepszego. Normalny, markowy, porzadny komputer.

Ze potrafi byc szybki, niewatpie - sam pracuje czesto na notebooku z P2
266MHz.

> Co rozumiesz przez pojęcie "porządny, firmowy"?

Compaq, Dell albo wlasnie taki IBM. :) Po prostu nie doczytalem, jaki
sprzet posiadasz.

> Nie odpowiadaj mi już :-)

Za pozno. ;P

k,

PS. Przepraszam za brak PLiterek. Wlasnie, po 5-6 latach pracy moja stara
klawiatura Acera odmowila posluszenstwa (w miedzyczasie zuzylem markowego
Logitecha... ech, kiedys to robili sprzet).