Re: Rozbudowa karty graficznej

Autor: Kaja <melomanka_at_bez.spamu.autograf.pl>
Data: Tue 01 Feb 2005 - 20:26:25 MET

Tue, 1 Feb 2005 18:36:44 +0100, KILu napisał(a):

> Emm... rozkręć komputer. Przyjrzyj się płycie głównej, będą tam takie
> podłużne złącza. Takie czarne, duże (na dole) to ISA. Białe, nieco
> mniejsze (nad ISA) - PCI. Brązowe, o porównywalnej wielkości (nad PCI) -
> AGP, używane od kilku lat przez karty graficzne. Jeśli nie masz AGP,
> musisz kupić kartę na PCI, ale te będą wolniejsze, droższe i trudniej
> dostępne.

W tym komputerze jest AGP, ale program diagnostyczny Everest podaje
komunikat, że AGP mam wyłączone.
ISA w tym komputerze też jest, tylko po prostu nie ma nic włożonego na ISA.

> Albo wiesz co? Wygospodaruj 200-300 zł i kup na Allegro porządny, firmowy
> komputer klasy P2-400MHz, albo coś na P3.

Mój komputer IBM jest napewno lepszy. IBM, PentiumII/MMX. Może sam się
włączać, sam wyłączać itp,itd. Jest bardzo szybki i bezproblemowy :-)
Poza tym pamięci mogę wkładać do tego komputera jakie tylko chcę, bo są
wszystkie moduły. Mogę także rozrzerzyć pamięć karty graficznej.

--
Pozdrawiam,
Kaja