Pytanie o aktualizacje firmware w DVD+/-RW

Autor: Big Jack <mtr_ulnv_at_hzcwo.fdfyez.aw>
Data: Tue 01 Feb 2005 - 19:43:04 MET

 Mam do zaktualizowania firmware w nagrywarce Lite-ON SOHW-1653S w/g
instrukcji na stronie
http://www.liteonit.com/odd/English/e_downloads/how%20to%20flash.asp I
tutaj mam pytanie: wprawdzie nie ma tam nic na ten temat napisane, ale
czy do aktualizacji nagrywarka powinna być podłączona jako MASTER, czy
też może być jako SLAVE? Wolałbym uniknąć brzemiennego w skutki błędu, a
z instrukcji to nie wynika. TIA
Big Jack

--
     //////