Ja dalej o wyciszaniu i nie tylko ;)

Autor: Grzegorz Różański <radmor_at_tenbit.pl>
Data: Tue 01 Feb 2005 - 19:47:32 MET

Witam,
Zakupilem sobie w koncu mojego kompa z nforce4. Chwala Bogu, ilez mozna bylo
czekac. Zalezalo mi na cichej pracy i mam w nim Chiefteca cichutkiego,
GeForce'a 6600GT Gigabyte'a bez wiatraka i zostal jeszcze wentylator z boxu
Athlona 64 3000+... W zasadzie to jedyna rzecz, ktora slychac juz z tego
komputera. Chcialbym zapytac jak najtaniej mozna sie pozbyc jeszcze halasu
tego wentylatora? Duzo sie czyta o tych Pentagramach, moze cos takiego.
Tylko, ze moj kolega kupil ostatnio i albo wadliwy, albo cichy to on po
prostu nie jest. Nie pamietam co to za model, ale dal za niego niecale 80zl.
Nie daloby sie taniej jeszcze? ;)
A co do jeszcze ciszy i tego GeForce'a. Wiadomo jak na taka karte musi ona
sie grzac mocno i w panelu nVidii pomiary w stresie osiagaja 90 stopni,
czasem nawet wiecej. Niby jest napisane, ze wartosc - 'prog zwalniania
procesora' wynosi 145, ale przeciez to astronomiczna wartosc. Samo 90 to
przeciez jest juz ogromna. Czy to pasywne chlodzenie to nie za malo? Co
prawda jest dosc duze, ale jednak...

pozdrawiam