Re: LEADTEK FX5700LE TV - jakosc wyjscia TV?

Autor: PSYLO <psylo_niedlaszpamu_at_o2.pe-el>
Data: Tue 01 Feb 2005 - 17:59:19 MET

Użytkownik "Radoslaw Rawinski" <garrettt@interia.pl> napisał:
> Czy jest na grupie ktos, kto posiada taka karte i moglby sie wypowiedziec?
> Z gory wielkie dzieki za wszelkie odpowiedzi i sugestie.

Miałem kiedyś GF FX5200 (nie chcę wracać do tych czasów :P). Teraz mam
Radeona 9600Pro i powiem szczerze - jakość wyjścia TV jest duuużo lepsza na
Radeonie. Przy niższych modelach ATI jest podobnie.

Krótko mówiąc - nic nie przemawia na korzyść FX. Wydajnościowo również.
Jako zamiennik polecam np. R9550. Będzie lepsza we wszystkim.

--
Psylo