Re: OKI 3321 Form Tear-Off -iglowka

Autor: Adams <adams_at_as-soft.com.pl>
Data: Tue 01 Feb 2005 - 16:29:42 MET

Użytkownik "winnetou" <borntoride_usunto____@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:ctn9go$har$1@news.onet.pl...
> witam,
> dzieki za pomoc, juz swobodnie poruszam sie po menu iglowki ale nadal nie
> znalazelm opcji, ktora pozwolilabym mi aby drukarka nie przesuwala papieru
> do konca strony po wydrukuwaniu (zmienialem page lenght na 3", jednak
> drukarka nadal za duzo przesuwa papier (mam papier ciagly)) Jak drukowalem
> na drukarce faktury to wszystko bylo ok, boakurat sie ladnei kartka
> przesuwala, ale teraz musze robic wydruki ciagle, i po kazdej wydrukowanej
> stronie jestem zmuszony do cofania traktora do tylu.

> [...]

Skip Over Perforation czy jakos tak ale w tym tonie :-)
Masz Enabled. Daj Disabled.
Masz jeszcze Top Margins (czy jakos tak) Bottom Margins (czy jakos tak)
itp itd.

Pamietaj ze masz ustawienia odpowiednio
dotycza papieru wkladanego : Top, Rear i Bottom

I nie popieprz dlugosci papieru, tym sie nie baw.

pozdrawiam
Adams

pozdrawiam
Adams