Re: OKI 3321 Form Tear-Off -iglowka

Autor: winnetou <borntoride_usunto_____at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 01 Feb 2005 - 08:00:05 MET

witam,
dzieki za pomoc, juz swobodnie poruszam sie po menu iglowki ale nadal nie
znalazelm opcji, ktora pozwolilabym mi aby drukarka nie przesuwala papieru
do konca strony po wydrukuwaniu (zmienialem page lenght na 3", jednak
drukarka nadal za duzo przesuwa papier (mam papier ciagly)) Jak drukowalem
na drukarce faktury to wszystko bylo ok, boakurat sie ladnei kartka
przesuwala, ale teraz musze robic wydruki ciagle, i po kazdej wydrukowanej
stronie jestem zmuszony do cofania traktora do tylu.

Jezeli mozecie podac mi parametr odpowiedzilany za to aby drukarka nie
przesuwala papieru po wydrukowaniu dokujmentu, lub tez presuwala go
minimalnie to bede wdzieczny

pozdrawiam, Winnetou

ps. drukuje pod Windowsem, jakby to mialo jakies znaczenie