Re: Rozbudowa karty graficznej

Autor: Marek <lewan_m_at_poczta.spam.onet.pl>
Data: Tue 01 Feb 2005 - 14:41:17 MET

> Nie znam się za bardzo, ale mój komputer używa *USB* i PCI.
> ISY np. mój komputer nie używa ( chociaż też jest podłączenie w
> komputerze), z kolei program Aida 32 i Ewerest dają mi komunikaty, że AGP
> mam wyłączone i ni diabła nie wiem o co chodzi, bo w Biosie wszystko
> ustawione na full.

lepiej napisz jaką masz płytę bo na nowy ten komputer nie wygląda Aida 32 na
pewno podaje nazwę płyty bo czasami może się okazać że nie masz AGP w bardzo
starych kompach nie było.

Teoretycznie jest możliwe kupienie nowej karty (lub nowszej) GF2MX 200-400
na PCI ale ja na żywo czegoś takiego nie widziałem.

Za dwa piwa pod PCI dostaniesz lepszą kartę od S3 3D