Re: Rozbudowa karty graficznej

Autor: Kaja <melomanka_at_bez.spamu.autograf.pl>
Data: Tue 01 Feb 2005 - 14:28:21 MET

Tue, 1 Feb 2005 14:12:38 +0100, bisskup napisał(a):

> sprawdz jeszcze dokladnie na jakim slocie potzrebujesz karty... dla gforcow
> bedzie to raczej AGP (byly tez na PCI z tego co mi sie wydaje)

Nie znam się za bardzo, ale mój komputer używa *USB* i PCI.
ISY np. mój komputer nie używa ( chociaż też jest podłączenie w
komputerze), z kolei program Aida 32 i Ewerest dają mi komunikaty, że AGP
mam wyłączone i ni diabła nie wiem o co chodzi, bo w Biosie wszystko
ustawione na full.

> True Color (32 bity) i 1024x768 da sie ustawic bez problemu... ;) i wiele
> wiece tez..:)

Dzięki serdeczne :-)

--
Pozdrawiam,