Re: Dysk twardy... jak podzielić ???

Autor: ZAQ <ZAQx_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 01 Feb 2005 - 12:39:04 MET

WindowsMen napisał(a):

> nastepnej, TEMP podobnie. Jak to zrobić? Czy a:\fdisk wystarczy czy cos
> jeszcze lepszego poszukac. Mozne w necie cos w stylu "krok po kroku" Z

Ja używam Ranish Partition Managera - ale to jest program dla
zaawansowanych użytkowników raczej. Jeżeli czujesz się na siłach to
spróbuj.
Natomisat windowsowego fdiska nawet nie próbuj odpalać - o wiele lepiej (i
zdecydowanie szybciej) z partycjonowaniem dysku radzą sobie managery w
dystrybucjach Linuxa.

> załozeniem partycji nie mam problemu tylko jak ten swap i tmp przenies

NTG

BTW - jak Ty chcesz zainstalować Mandrake'a jeżeli nie wiesz w jakis sposób
przenieść swap? Wprawdzie dawno nie widziałem na oczy żadnego linuxowego
instalatora, ale przecież tam chyba zawsze wybiera się na początku partycję
przeznaczoną na swap.

--
	Pozdrawiam,
	Paweł