Re: komputer do CADa

Autor: szelas <szelas_at_ODSPAMIACZgazeta.pl>
Data: Tue 01 Feb 2005 - 05:32:51 MET

czarny_kruk napisał(a):
> dodam, ze przy obecnej konfiguracji - AMD Sempron 2500+, 512 ramu (wiem,
> malo) i nienajgorsza grafika Matroxa sprzed kilku lat sie muuuuli.
> pzdr.

hmm, 3dstudio max jest nieco bardziej wymagający i na athlonie 1.4 się
nie muli. Dopiero przy renderowaniu czasami przydałoby się więcej ramu.

Natomiast widzę (może nie na codzień) architektów pracujacych na
autocadzie (2000 ??) na komputerkach z prockami P3 600 i 256 ramu i nie
brakuje im zasobów. Twoja konfiguracja to przerost formy nad treścią.

Nie polecę konkretnych procków, płyt ani pamięci, ale zapewniam cię, że
wymieniony przez ciebie zestaw bardziej pasuje do gier niż do CAD

szelas