Re: komputer do CADa

Autor: czarny_kruk <czarny_kruk[ale_to_wywal>
Data: Tue 01 Feb 2005 - 03:39:35 MET

> Uważam, że 1 Gb RAMu będzie mało. A co do grafiki, to
> zastanowił bym się nad czymś niekoniecznie nowym, ale
> profesjonalnym. Jakieś Quadro może ?

no tak.. Quadro fajne karty, ale generalnie ciezko ja znalezc uzywana. Nie
wspomninajac nawet o FV, o ktorej mozna pomarzyc..:( nowki grubo powyzej 1k
pln.
u znajomego widzialem przerobionego Radeona9700 na FireGL X1 (!!!) przyznam,
robi wrazenie. sprzet jednak ma isc do firmy, wiec niestety.. nie moge
sprobowac;)