Re: SOUND BLASTER LIVE! Value CT4830/5.1-warto??

Autor: <lev_at_k>
Data: Fri 28 Jan 2005 - 01:38:05 MET

Heziu wrote:

> Zamierzam kupić coś taniego.Czy warto kupić
> SOUND BLASTER LIVE! Value CT4830/5.1???Tutaj jest link do allegro gdzie
> jest wystawiona za 39zł
> http://www.allegro.pl/show_item.php?item=40662031 .

IMHO zdecydowanie warto - sam używam oprócz zaintegrowanego C-Media
właśnie Live! tyle że CT4832 (różnią sie podobno tylko tym że xx30 to
"generic" OEM a xx32 OEM robiony dla innych producentów - patrz
http://www.3dsoundsurge.com/reviews/Live/Live.html ).

Mam zestawik
> Creativa P380 INSPIRE 2.1.Czy zmiana na tą karte załatwi mój problem z
> dźwiękiem???

To zalezy co konkretnie jest przyczyną Twojego problemu?? Co do
wspomnianego Live! - bardzo dobrze współpracuje z średniej klasy
zestawami 2.1 (na kx driverach AFAIK uzyskasz lepszą jakość podłaczając
głośniczki pod wyjście dla /tylnej/ pary). Ma też świetna obsługę pod
róznymi systemami typu Linux itp.

> Dzieki

NP