Re: AMD Duron 800 Mhz + temperatura

Autor: edwardek <edwardek.usun_at_to.poczta.onet.pl>
Data: Fri 28 Jan 2005 - 00:05:41 MET

Dnia Thu, 27 Jan 2005 23:43:46 +0100, Brovar napisał(a):

> A co do proca... Jesli czujnik nie klamie, to troche za duzo masz, moj
> Athlon XP 1600+ podkrecony na 1,55Ghz nie przekracza 50C...

zauwaz ze problem dotyczy durona a nie athlona. mialem wczesniej durona i
niewiele nizsza temp (do 70 stopni przy nic nierobieniu czasem (zalezy czy
latem czy zima he he) - i to byla zwyczajna temp pracy. czytalem, ze
niektore procki chodza nawet przy 90 stopniach. athlony to juz co innego -
teraz mam bartona i jego norma to ok 50 - 55 stopni (a to i tak ponoc za
duzo, ale mam go oczywiscie przekreconego z 2500 na 3200, wiec powiedzmy ze
nie jest zle :)))

a Duron 50 stopni to mial tylko w pierwszych sekundach po wlaczeniu kompa
:)