Re: AMD Duron 800 Mhz + temperatura

Autor: Brovar <brovar_miszcz_at_interia.pl>
Data: Thu 27 Jan 2005 - 23:43:46 MET

Użytkownik "beta" <beta@op.pl> napisał w wiadomości
news:ct9dtm$hiq$1@sunflower.man.poznan.pl...
> Witam,
> temperatura u mnie (wedlug biosu i speedfan'a):
> cpu: duron 800 Mhz 76*C
> hydski: 45-55*C

No jesli dysk przekracza 50C to juz nie jest dobrze. Moj osiagal 53 i
spedzilem prawie tydzien kombinujac rozne sposoby na jego ochlodzenie. Teraz
nie przekracza 40 - wystarczy go przelozyc z 3,25 calowej zatoki na samo dno
obudowy - metal bedzie go chlodzil, a jak jeszcze dolozyc wentylator
zasysajacy z przodu to bedzie git;).
Zreszta pomysl troche nad takim czyms (skoro komp chodzi caly czas moze
warto...):
http://www.silentpcreview.com/modules.php?op=modload&name=Sections&file=index&req=viewarticle&artid=22&page=1

A co do proca... Jesli czujnik nie klamie, to troche za duzo masz, moj
Athlon XP 1600+ podkrecony na 1,55Ghz nie przekracza 50C... popraw
wentylacje w obudowie. Jesli cisza nie jest dla ciebie priorytetem to mam
taki dosc kontrowersyjny patent na umieszczenie dodatkowego wentyla -
bedziesz mial duuuzo zimniej w kompie;) - poszukaj mojego posta "Czemu ten
dysk parzy?" i tam poczytaj co wymyslilem;) - bylo zimno, jednak dla mnie
ciut za glosno, wiec zrezygnowalem.

Pozdrawiam
Brovar