Re: iiyama E485S czy iiyama E481S ???

Autor: Netoperek <neto_at_pp.pl>
Data: Thu 27 Jan 2005 - 18:56:58 MET

Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> A co to jest plamka? :) Bo pamiętam jakieś czasopismo,
> w którym były dwie różne definicje plamki w jednym numerze. :)
> No i odnosiło się to do monitorów CRT. :) Jak się ma ta cała
> plamka do LCD i do Twoich myśli? :)

Ok, może źle się wyraziłem. Chodziło o pojedynczy piksel, który jest
widoczny wyraźnie - nie wiem jak to inaczej określić.
Rozdzielczość nominalna dla tego monitora to 1280x1024, czyli taka jak w
przypadku wielu 17" LCD,
a więc chyba już wiesz co miałem na myśli.

> Moim zdaniem filmy są najmniej wymagające. :)
> (w szczególności zaś Dvixy itp.)
Innych przykładów nie podałem ponieważ w niczym innym mi to nie
przeszkadza. Nawet pod konsolą.
Poza tym jak ustawię odpowiednią jasność to i przy oglądaniu filmów nie
widać.
Pewnie dla kogoś, kto zajmuje się grafiką będzie przeszkadzało.

--
Pozdrawiam
Netoperek