Re: iiyama E485S czy iiyama E481S ???

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Thu 27 Jan 2005 - 14:43:06 MET

"NetOperek" 1106833129.730209@big.pp.pl

> używam E481S, i jestem bardzo zadowolony.
> Dwie uwagi:
> - rozdzielczość 1280x1024 to na tej matrycy wymaga przyzwyczajenia; troche
> duża plamka. To są oczywiście moje odczucia.

A co to jest plamka? :) Bo pamiętam jakieś czasopismo,
w którym były dwie różne definicje plamki w jednym numerze. :)
No i odnosiło się to do monitorów CRT. :) Jak się ma ta cała
plamka do LCD i do Twoich myśli? :)

> - podświetlenie nierówne, nie przeszkadza w normalnej pracy czy w graniu,
> jest widoczne tylko i wyłącznie przy oglądaniu Divix'ów w ciemnych scenach
> filmu.

ROTFL. :)

Moim zdaniem filmy są najmniej wymagające. :)
(w szczególności zaś Dvixy itp.)

E. :)