Re: Konfiguracja do oceny

Autor: awe <noname_at_noname.pl>
Data: Thu 27 Jan 2005 - 15:59:14 MET

> Utopia, utopia :-)
> Zawsze się tak mówi przed kupnem zestawu. typowa argumentacja rodziców -
> że to do szkoły, dziecko się będzie uczyć, encyklopedie, słowniki,
> programy do nauki języków a czaaaaasem jakies tam proste gierki czy
> filmy... bullshit ;)
> Badzmy realistami. W dzisiejszych czasach mlodziki szybko odkrywaja
> potencjal swojego PC. Widze to po mlodszym bracie i jego komputerze.
Psycho, ja tez obserwuje dzieci w rodzinie i znajomych, nie wiem tylko co mi
tu wyskakujesz ze swoim bracholkiem. Mam bratanka - zawsze wszsytko lapal w
mig, inne znane mi chlopaczki tak samo. Oni chca grac...ale tu mowimy o 10
letniej dziewczynce, sa takie ktore super nawalaja w gry posieci, ale to
rzadkosc. Wiekszosc z nich to nie interesuje, - wiem bo znam mase takich
dziewczyn, wiec co jest utopia? To co ja napisalem czy Ty?
Prawdopodobienstwo ze ja mam w tym przypadku racje jest zbyt wysokie, zeby
dalej z Toba na ten temat dyskutowac.
Kupowanie tej dziewczynce jakiegokolwiek kompa z karta graficzna drozsza niz
200 zl mija sie z celem, inaczej cel jest przestrzelony. Kompa ma wystarczyc
conajmniej na 3 lata i taki jej spokojnie wystarczy. Ma byc stosunkowo tani
i funkcjonalny. Obstaje za dobrym monitorem LCD i conajmniej 17' kosztem
sprzetu w tym przypadku