Re: LCD wysylkowo - jaka marka?

Autor: awe <noname_at_noname.pl>
Data: Thu 27 Jan 2005 - 15:52:48 MET

Użytkownik "a" <a@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cta9tg$lce$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "awe" <noname@noname.pl> napisał w wiadomości
> przy tej cenie do jakości zajął dobre miejsce- 9
> http://www.chip.pl/php/table.php?i=957096&width=570

Mysle ze powinienes poczytac troche wiecej testow i opinii. Jak wiesz test
testowi nierowny, to raz, a poza tym w PL czesto pisze sie je pod
producenta. Jest na rynku pare starych monitorow ktore trzeba opchnac.
Wystarczy popatrzec cos jest na 7 miejscu i juz widac wyraznie co jest nie
tak bez wiekszego wglebiania sie w inne pozycje i ich ceny. Samsung ma
najlepsza sprzedaz i dotyczy to nietylko monitorow LCD, ale generalnie firma
jest na topie.
http://monitory.idg.pl/artykuly/45089_1.html
"Wizualnie monitor prezentuje się bardzo dobrze. Zdobywca drugiego miejsca
EIZO korzysta także z matrycy Samsunga, lecz jest to najnowszy produkt o
kontraście wynoszącym aż 1000:1. Jakość obrazu jest tu doskonała, a
możliwości konfiguracji zadowolą wymagających użytkowników. Jednak wysoka
cena będzie dla wielu osób przeszkodą nie do przebycia."