Re: LCD wysylkowo - jaka marka?

Autor: a <a_at_gazeta.pl>
Data: Thu 27 Jan 2005 - 09:33:35 MET

Użytkownik "matman" <m@m.com> napisał w wiadomości
news:ct8efm$cht$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Chcialbym kupic monitor LCD wysylkowo bo jest duzo taniej niz w sklepach,
> ale podobno w sklepach internetowych sprzedawcy nie zagladaja do
oryginalnie
> zapakowanego sprzetu wiec jesli sie okaze ze jest jakas wada typu wadliwy
> subpiksel to wtedy problem ma kupujacy.
> Czy mozecie polecic mi jakas marke monitora przy ktorej prawdopodobienstwo
> trafienia na uszkodzonego piksela bedzie jaknajmniejsze?
>
> Pozdrawiam,
> matman
interesujaca gwarancja
"Monitory FLATRON LCD LG - gwarancja jakości każdego piksela! Od 20
października 2004 roku LG wprowadził nowy standardy jakości oferowanych
monitorów ciekłokrystalicznych. Teraz gwarantuje wymianę monitorów LCD, u
których stwierdzony zostanie choćby jeden wypalony piksel lub subpiksel.
Usterkę można zgłaszać do stacji serwisowej w ciągu 30 dni od daty zakupu."