problem z płytą????

Autor: MarcinW <marcin_walczak_at_o2.pl>
Data: Thu 27 Jan 2005 - 09:37:02 MET

witam wszystkich. Płyta główna Shuttle ME17, Celeron 533, 128 MB RAM, dysk
40GB WD. Po złożeniu ww elementów czasami pojawiał się przy starcie
komunikat keyboard is look out.... (myślę że znany dla wielu) i trzeba było
restartować kompa, zresetować bios i szło. Zaktualizowałem bios (jak można
to nazwać aktualizają bo nie znalazłem nowszej niż była - 06/14/1999)Problem
z klawiaturą jakby ustąpił ale po uruchomieniu WinXP potrafi pracować
godzinę, dwie...... ale potrafi po kilkunastu sekundach zawiesić się w ten
sposób, że nie działa ani mysz ani klawiatura.Pomaga tylko twardy reset i
ponownie to samo. Dodam jeszcze że takie zawieszanie przed aktualizacją też
się przytrafiło kilka razy.pomóżcie, proszę
z góry dzięki
marcin_walczak@o2.pl

--
Marcin Walczak