Re: JAKI MONITOR 19"?

Autor: Delfin <pop_at_poprostu.net>
Data: Thu 27 Jan 2005 - 00:15:06 MET

> Jaki monitor 19" polecie?
> Nie chce stracic oczu i jednoczesnie nie chce zbankrótować ;-)
> Jakieś opinie o Hyundai Q995 19". Cenowo mi odpowiada.
> Pzdr.

Polecan NEC. Mam 17" FE750 i ma naprawde fajny obraz. Na 1024x768 zadny
smieci na ekranie. Obraz wyrazny, (male trzcionki) kolory tez sa ok. Trzba
sie dobrze przypatrzyc z bliska, aby zobaczyc piksel. Nie to co kiedys
widzialem w jakim modelu samsunga, na ktorym widac bylo jakby siatke. Z
pewnoscia kupilbym NEC'a jakbym mial kupywac CRT 19".
Te modele maja tylko dwie poziome linie wzdluz ekranu, prawie niewidoczne
(taka technologia). Sa na tyle niewidoczne, ze zapomnisz o ich istnieniu.
pozdr.