Re: GF 6600GT

Autor: edwardek <edwardek.usun_at_to.poczta.onet.pl>
Data: Wed 26 Jan 2005 - 19:22:54 MET

Dnia Wed, 26 Jan 2005 15:05:34 +0100, tHe mRuWa napisał(a):

> http://www.x-kom.pl/xkom/index.php?show_prod=5030

tutaj ciut taniej:
http://www.pcprojekt.pl/?str=katalog_produktow&id_gl=8&id_produktu=1364&PHPSESSID=81d8090e167f694ca0878620c2870223

jakosciowo te karty powinny byc ok, pozostaje (jak dla mnie) kwestia halasu
i tego sie boje najbardziej - ludzie pisza ze jest ok z ta karta, z koleii
w testach na benchmarku podaja ze jest glosniejsza od gainwarda, a o
gainwardzie z koleii ludzie pisza ze jest zbyt glosny.... no i badz tu
czlowieku madry. :(
wydaje mi sie ze zalezne to akurat tez bedzie od konkretnego modelu - z
jednej polki moze bedzie cichy a z drugiej moze bedzie halasowal, syczal
itp... przy tych cenach najlepiej sprawdzic osobiscie karte przed zakupem.