Re: dosc niewesole info od abita

Autor: Maciej \ <tp.sa_at_wp.pl>
Data: Wed 26 Jan 2005 - 19:20:25 MET

Pawel S wrote:
> http://info.onet.pl/1043848,18,1,0,120,686,item.html

Sprawa dosc stara... no i teraz to moga skarzyc... - jak juz ktos mial
takiego abita z wybuchajacymi kondziolkami to na 100% sie go pozbyl, plyty
byly piekne cudowne ale padliwe jak muchy... po 3. be6 zorientowalem sie, ze
cos jest nie tak i zmienilem smiecia... wiec nie wiem czy znajda sie jeszce
jacys uzytkownicy, ktorym abit moglby wielkodusznie pomoc po 5 latach.

--
  _ _ ___ ___  | Maciej "yaq" tp.sa@wp.pl