Re: HDD locked enter password

Autor: jrs <x_at_x.pl>
Data: Thu 27 Jan 2005 - 18:55:18 MET

> Po kilku próbach konieczny jest restart dysku, więc troszkę długo by to
> trwało. Podejrzewam, że dysk by wcześniej padł.
skoro tak to rzecz odpada :(
pozostaje ten dysk powiesic sobie na scianie :P

> Do czy OD? Z tego co wiem (mogę się mylić) hasło zapisane jest właśnie w
> jakimś i2c epromiku na płytce z elektroniką.
gryby tak bylo wtystaczylo by wyjac kostke i wlozyc przeprogramowana, ale
niestety tak nie jest bo haslo jest zapisywane na zerowej sciezce na dysku
(razem z informacjami o strukturze dysku etc.)
do tego sie nie mozna tak prosto dobrac :(