Re: HDD locked enter password

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Wed 26 Jan 2005 - 10:43:50 MET

jrs wrote:
> A moze by tak sprobowac je zlamac medoda brutal force?

Po kilku próbach konieczny jest restart dysku, więc troszkę długo by to
trwało. Podejrzewam, że dysk by wcześniej padł.

> 1. botuje z odpietym dyskiem (bios nie wie nic o nim = nie
> chce hasla),
> 2. uruchamia sie DOS,
> 3. wpinam dysk,
> 4. przez kontroler probuje sie dogadac z dyskiem co do hasla

Nie sądzę, by to coś dało. Przerabiałem to i niestety dopiero po wpisaniu
dyskowi hasła możliwy staje się dostęp do danych.

> Wiem ze ten dysk to nie hot swap, ale z zalozonym haslem jest
> bezuzyteczny (tylko elektronike mozna do innego dysku wlozyc).

Do czy OD? Z tego co wiem (mogę się mylić) hasło zapisane jest właśnie w
jakimś i2c epromiku na płytce z elektroniką.

k,