Re: Jaki NEC lub Samsung do 700 PLN?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Wed 26 Jan 2005 - 17:41:24 MET

"Arkadiusz Dudka" ct8fld$1jbd$1@node2.news.atman.pl

> Tak, w sumie jest to sposob na ochrone luminoforu zwlaszcza
> jezeli pracujemy np. w edyt. tekstu gdzie caly czas mamy
> biale tlo. Tylko zastanawiam sie czy takie wylaczanie jest
> tak w 100% dobre, bo powoduje to zmiany teperatury elemetow
> monitora (rozgrzewa sie i chlodzi) moze lepiej ustawic jakis
> "delikatny" wygaszacz?

Ja tak robię od zawsze, czyli od dwudziestu lat. :)
Widziałem stare monitory z wypalonym luminoforem,
pracujące w trybie tekstowym, które po włączeniu
miały prostokąty (wielkości litery/znaku) odznaczające
się na tle. :)

Co do zmian temperatury -- mój komputer boi się zimna. :)
Po kilku godzinach ,,bezrobocia" -- nie chce startować
i sypie jakimiś głupimi błędami, aż do czasu, gdy się
nagrzeje, :) tak więc od kilku miesięcy go nie wyłączam
bez potrzeby, a jeśli już -- to na krótko, chyba że wiem
o tym, iż będzie dłużej ,,odpoczywać". Raz otworzyłem
okna w czasie porządnego mrozu i... ...zmarnowałem płytę
DVD TDK, bo wszystko stanęło. :) (to moja jedyna TDK
zmarnowana) Co gorsza -- natychmiast po otworzeniu
przyszło mi do głowy, że pewnie się komputer zawiesi
i natychmiast zamknąłem okno, ale było za późno. :)
(nie pierwszy raz zawiesił się po otworzeniu okna)

E. :)