Re: Jaki NEC lub Samsung do 700 PLN?

Autor: Arkadiusz Dudka <arek_dudka_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 26 Jan 2005 - 17:30:29 MET

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"
<prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości
news:ct8fu1$atc$1@inews.gazeta.pl...

> w monitorze CRT wypala się luminofor. I jak będziesz z nim
> pracował w domu -- wyłączaj nawet na kwadrans, jeśli go
nie
> używasz, :) bo łatwiej zreperować wyłącznik niż kupić nowy
> monitor. :) (ja wyłączam i ten mam już ponad pięć lat)

Tak, w sumie jest to sposob na ochrone luminoforu zwlaszcza
jezeli pracujemy np. w edyt. tekstu gdzie caly czas mamy
biale tlo. Tylko zastanawiam sie czy takie wylaczanie jest
tak w 100% dobre, bo powoduje to zmiany teperatury elemetow
monitora (rozgrzewa sie i chlodzi) moze lepiej ustawic jakis
"delikatny" wygaszacz?

AD